مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-11اقتصادي

مانور تعمیرات اصلاح خط اصلی در فیبر یک برق مشکین شهر آغاز شد


با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و مدیریت برق مشگین شهر  مانور تعمیرات و اصلاح خط اصلی فیدر یک برق در مسیر مشگین شهر _ مرادلو آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و مدیریت برق مشگین شهر  مانور تعمیرات و اصلاح خط اصلی فیدر یک برق در مسیر مشگین شهر _ مرادلو آغاز شد.

در این مانور که 20 مهرماه طی مراسمی و در محل انبار مدیریت برق مشگین شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: امیدواریم این مانور که همزمان با روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی در مشگین شهر برگزار می شود منجر به تامین برق پایدار در مسیرهای تعیین شده باشد.

اکبر صمدی خاطرنشان کرد: این مانور که در مسیر مشگین شهر _ مرادلو برگزار می شود، با هدف تعویض سطح مقطع ابتدایی فیدر به طول 2.

5 کیلومتر، تعویض مقره های معیوب خط به طول 60 کیلومتر، اصلاحات لازم برای مقابله با پرنده زدگی، تعویض تیرهای های فرسوده به جای تیرهای شبکه در طول مسیر، شاخه زنی اشجار مزاحم شبکه و نصب یک دستگاه اتوبستر به منظور اصلاح ولتاژ شبکه اجرایی می شود.

وی بیان کرد: مانور تعمیرات و اصلاح خط اصلی فیدر برق یک اردبیل در مسیر مشکین شهر _ مرادلو از جمله پست 63 تا شهر مرادلو به طول 160 کیلومتر خط اصلی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور تعمیرات اصلاح خط اصلی در فیبر یک برق مشکین شهر آغاز شد

مانور تعمیرات اصلاح خط اصلی در فیبر یک برق مشکین شهر آغاز شد